Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

piątek, 15 marca 2013

Anioły pilnują nas po raz drugi :)

Nie poddałam się po pierwszej anielicy! Zawzięłam się, bardzo. Kolejne wyszły tak, jak je sobie wyobraziłam. Na pewno brakuje im do ideałów, jakie macie okazję oglądać u "specjalistek od aniołów", ale ja jestem z nich bardzo zadowolona. Włożyłam w nie sporo serca i pracy.
Na początek będzie to "niski" i puszysty aniołek :)


Uwielbiam go po prostu :)

A teraz wyższy i szczuplejszy (który trafił już we właściwe ręce - pani Elu, dziękuję):

Spod sukienki baaardzo nieśmiało wystają "barchanki" z koronką :)




I z chęcią wezmę się za kolejne, pod warunkiem, że doba się wydłuży lub nauczę się rozplanowywać moją czasoprzestrzeń :)

Pozdrawiam Was ciepło

Asia

9 komentarzy:

  1. Swietne te anioły! Szyjesz ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj nie, pożyczyłam maszynę i skwapliwie z niej korzystam :)

      Usuń
    2. Mi tez sie marzy maszyna ale nawet nie mam od kogo pozyczyc ;) ale moze niedlugo sie dorobię ;)

      Usuń
  2. aniołki są prześliczne! i te sukieneczki w groszki! choć mnie jednak najbardzoej ują aniołek pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba śliczne, a ten niższy wyjątkowo uroczy :) Jak poznasz sposób na wydłużanie doby daj mi znać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie, na bardzo dopracowane! Obyś miała czas na następne :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.