Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

piątek, 8 marca 2013

Colombia

Jest i wiosenna broszka.
Co prawda pierwotny plan zakładał, że będą to kolczyki, ale cóż - wyszło inaczej.
Takie połączenie kolorów bądź co bądź bardzo mi odpowiada. Ma w sobie sporo energii, a tej chyba ostatnio wszystkim nam brakuje. Ogniste pomarańcze i cudowne turkusy powinny wnieść nam przynajmniej odrobinkę ciepełka i słońca.Przynajmniej mam nadzieję, że tak się właśnie stanie :)


Dziś Dzień Kobiet, więc życzę zarówno Wam wszystkim, jak i sobie, abyśmy z każdym kolejnym dniem były jeszcze bardziej radosne, pogodne i pełne energii :) Fochy i humory - a sio mi stąd ;)
Buziaki

5 komentarzy:

  1. wspaniała broszka, śliczne intensywne i energetyczne kolory i wspaniałe ich połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię połączenie turkusu z pomarańczem! Swietna broszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z dziewczynami, rewelacyjne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, to połączenie kolorów jest bardzo energetyczne! Broszka jest piękna.
    Tobie również składam najlepsze życzenia, pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka wyszła soczyście i energetyująco. Cudeńko! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.