Dziękuję za odwiedziny, choć mam cichą nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy.
Wszystkie zdjęcia i prace, które tu publikuję, są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, zawsze o tym informuję.
Jeśli chcesz je wykorzystać, podaj proszę ich źródło. Dziękuję.

sobota, 2 marca 2013

La ranita

Przywoływania wiosny ciąg dalszy...
I tak oto małe żabusie mi wyszły. Tak mi się przynajmniej kojarzą z uwagi na te zielenie i ślepka :)
Żeby jednak nie było żabciom samotnie i smutnie, to po raz kolejny kolczyki z sutaszu połączyłam w komplecik z bransoletką koralikową. W ten oto sposób żabki mają za towarzysza węża. I chyba nie powinny być zbytnio zadowolone, że tak je uszczęśliwiłam ;)



I na koniec jeszcze się pochwalę - otóż moje kolczyki Happy! zajęły 3. miejsce (wspólnie z pięknymi koronkowymi kwiatuszkami) w wiosennym wyzwaniu Leniuszkowa. Bardzo dziękuję za oddane na nie głosy. Same wiecie, że serce się raduje, gdy komuś podoba się to, co stworzyłyśmy. Buziaki ♥


Pozdrawiam wiosennie, choć za oknem średnio mi to na wiosnę wygląda :) Ale przynajmniej w chwili obecnej słońce świeci ...

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Jest mi miło, że poświęciłaś/-eś dla mnie swój czas.